IPhone 4S

Nesen manās rokās nonāca IPhone 4S. Lai gan tagad jau daudzi staigā ar IPhone 5, bet 4S nav ne vainas. Vispirms izmēģināju spēlītes. Nav aizķeres, viss notiek ļoti ātri. Tad pieķēros pie kameras. Man ļoti patika autofokuss un 8 megapikseļu kamera, bet priekšas kameras kvalitāte ir briesmīga. Ko tu vari gaidīt no 0.3 megapikseļiem. Tā, kā esmu pieradis rīkoties ar Android telefoniem, man uzreiz acīs krita tas, ka nav iespēju pogas. Modelis ar kuru es rīkojos darbojas uz iOS 6.1.1. bet nesen tika atsūtīts, ka var atjaunināt uz 6.1.3. Šim modelim kopējā atmiņa ir 13,5 Gigabaiti. Pēc manām domām tas ir pietiekami. Visbeidzot es padarbojos ar Siri. Ar Siri es gribēju pastrādāt jau ilgu laiku. Esmu izmantojis gan Assistent priekš Android, gan Skyvi, bet Siri viņus pabīda nedaudz malā. Vienīgais Siri mīnuss bija joki. Vienīgais joks ko viņa teica bija: ,,Two IPhones walk in to the bar…. I forget the rest.” Bija jauki pārmaiņus pastrādāt ar iOS.

Komentēt

