Lielā kļūdu meklēšana

Kļūdīties ir dabiski, vai ne? Es itin bieži esmu nokļūdījies blogojot, tāpēc tagad es apkopošu visas savu postu kļūdas.

Sīkus lielos burtus neņemšu vērā.

Vine uz Android – 3  kļūdas. Vairākas komatu kļūdas.

Nokia cīņa – 15 KĻŪDAS. Es nekad vairs nerakstīšu aprakstus pirms pusnakts.

S4 Latvijā – 1 kļūda. Teksts ir tikai 1,25 rindiņas.

HTC One Krāpšana – Viens komats.

IPad 3 apskats. Drīz būs IPad 4 -Vārdam A burts pazuda

 Samsung Galaxy Mega –  5 kļūdas. Es nezināju, ka Galaxy Mega 5.8 sver 18 gramus un S3 -37 gramus 🙂

XBOX Durango – Teksts nav sadalīts pa rindkopām

100 interneta videoApkopojums par populāriem interneta video no 2005. – 200. gadam

Centīšos turpmāk nepieļaut tik daudz kļūdas.

Komentēt

