Latvijas ''zvaigzne'' Dinamīts.

Ja domāji, ka Nottārs bija pats “labākais” latvijas reperis/dziedātājs, tad pagaidi līdz tu uzzināsi par Dinamītu. Es nerunāju par to sarkano stieni ar ko daudzi vēla izdarī kaitējumu skolai, bet ar 14 gadīgo mini-mākslinieku Emīlu Manguli.

Emīls dzīvo Ogrē un viņa aizraušanās ir basketbols, bet internetā vēl var atrast, ka viņš aizraujas ar meitenēm un, ka viņam ļoti patīk ietusēt.

Iemesls viņa pēkšņai popularitātei ir viņa hīts ”Es esmu dinamīts”. http://www.youtube.com/watch?v=kY-Dy2YcPtc Protams, pirmos slavas pilienus Emīls izjuta piedaloties Latvijas dziedāšanas šovā ”Mazo Dziesmas Latvijai”

Iemesls daudzaiem (800+) dislike Youtube ir dziesmas lirikas, dziedāšana un visu saasina arī video klips. Šis video man ļoti atgādina vēl vienu šāda veida hītu “Hot girl problems”.

Es neheitoju Emīla hītu, bet es ieteiktu viņam vispirms uzlabot dziedājumu, apmācīt filmētāju un izpētīt kādi ir Latvijā tīkamākie mūzikas hitu stili. Ja tu nevari izsisties no savas valsts, uz mega popularitāti vari necerēt.

Komentēt

